Marka Wschodzący Białystok pozostanie sponsorem tytularnym najwyższej klasy rozgrywkowej męskiego tenisa stołowego – ogłosiły władze spółki Polska Superliga Tenisa Stołowego. Dotychczas obowiązująca umowa została przedłużona na kolejny rok. W zbliżającym się sezonie Superligi zasięg innowacyjnej formy promocji marki Wschodzący Białystok z pewnością będzie większy niż do tej pory. Składają się na to m.in.: poszerzenie składu ligi do dwunastu zespołów (o dwa więcej niż w poprzednich sezonach), rosnące zainteresowanie dyscypliną wiodących na polskim rynku mediów, a także rekordowa liczba polskich drużyn uczestniczących w rozgrywkach Ligi Mistrzów.

Dzięki wieloletniej współpracy z marką Wschodzący Białystok polski tenis stołowy ma warunki do stabilnego rozwoju i może kontynuować realizację celów spółki. Promocja miasta poprzez sport to efektywne działanie marketingowe. W przypadku tenisa stołowego mamy do czynienia z rzadko spotykają sytuacją – dzięki marce Wschodzacy Białystok rozwijać może się cała liga. Nazwa i logo marki następny sezon eksponowane będą podczas wszystkich meczów w dwunastu miastach Polski.

– Kolejny raz wspólnie podejmujemy współpracę dla wzajemnej promocji miasta poprzez sport, popularyzacji Superligi oraz samego tenisa stołowego w Polsce – przyznał Dariusz Szumacher, prezes spółki. – Udało nam się osiągnąć ustalone cele i założenia, dlatego dzisiaj możemy cieszyć się z kontynuacji współpracy z marką Wschodzący Białystok. Przedłużenie współpracy to dowód na to, że liga rozwija się z roku na rok w dobrym kierunku. Widoczny jest wzrost medialności, jak i poziomu sportowego.

Tegoroczny zasięg promocji wykroczy poza granice Polski. Pierwszy raz w historii w Lidze Mistrzów, najbardziej elitarnych rozgrywkach tenisa stołowego w Europie, zagrają dwie polskie drużyny. Promocja miasta sięgnie od Orenburga, położonego w zachodniej Rosji, przez Skandynawię, aż po Francję. Rozgrywki cieszą się międzynarodowym prestiżem i będą dostępne dla widzów na całym świecie.

Podczas gdy start ligi zaplanowano na dzień 7 października br., już miesiąc wcześniej gracze Wschodzący Białystok Superligi udadzą się do Orenburga i niemieckiego Duesseldorfu, by stoczyć pierwsze pojedynki w europejskich rozgrywkach. Jak co roku – z logo Wschodzący Białystok na koszulkach.