Międzynarodowa Federacja Tenisa Stołowego (ITTF) podpisała dwie kolejne umowy dotyczące strategii marketingowej w Europie i w Ameryce Południowej. Wszystko po to, by promować hasło “Table Tennis. For All. For Life.”. – Nowy plan strategiczny ITTF został jednomyślnie zatwierdzony w Halmstad w maju, więc jasno wyrażamy nasze priorytety i skupiamy się na nadchodzących latach. W ramach priorytetów ITTF jest mocno zaangażowany w inwestowanie na naszych kontynentach, aby pomóc w zwiększeniu działań marketingowych i handlowych, aby przenieść nasz sport na wyższy poziom. Uważamy, że możemy osiągnąć długoterminowy i zrównoważony wzrost w naszym sporcie, jeśli będziemy współpracować z naszymi partnerami kontynentalnymi, organizacjami krajowymi i organizatorami wydarzeń. Wraz z moim zespołem kierowniczym i działem marketingu byliśmy podekscytowani odpowiedzią partnerów z Oceanii, Ameryki Północnej, a teraz także z Europy i Ameryki Łacińskiej. Chcemy podnieść poprzeczkę, a nasi partnerzy bardzo pozytywnie zareagowali na to wyzwanie – przyznał szef ITTF, Thomas Weikert.

W ramach umowy, do ETTU przekazywane będą środki na wsparcie marketingowe i handlowe, w tym wsparcie sponsorskie, promocyjne i eventowe. Dzięki współpracy z lokalnymi organizatorami, ITTF pomógł również zdobyć sponsorów tytularnych, w tym China Construction Bank i Liebherr. Częścią globalnej umowy jest także współpraca ze stacją teleizyjną Eurosport.

– To wspaniała wiadomość, że nawiązaliśmy strategiczną umowę z ITTF, aby ulepszyć tenis stołowy w Europie. Od pewnego czasu potrzebujemy wsparcia marketingowego, ale i tak zaczęliśmy już robić ogromne postępy. Dziękuję panu prezydentowi Thomasowi Weikertowi i jego komitetowi wykonawczemu za wsparcie europejskiego tenisa stołowego – powiedział przewodniczący ETTU, Ronald Kramer.

Podobną współpracę podjęto z Ameryką Południową. Nowe strategiczne partnerstwa zostaną ogłoszone w najbliższej przyszłości.